ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
Анотація
Обґрунтовано пріоритетну роль організаційної культури у побудові конкурентних переваг підприємства. Розглянуто особливості формування життєвого циклу організаційної культури підприємств торгівлі у взаємозв’язку зі стадіями життєвого циклу підприємства. Сформовано підхід до оцінювання сильних та слабких сторін організаційної культури підприємств торгівлі.
Ключові слова
Повний текст:
XMLПосилання
Адизес И. Управление жизненным циклом корпорации / И. Адизес. - СПб. і Питер, 2007. - 384 с.
Спивак В. Корпоративная культура / В. Спивак. - Питер: Нева, 2001. - 352 c.
Хэнди Ч. Типы организационных культур [Электронный ресурс] / Ч. Хэнди. - Режим доступа: http//corpcuiture.ruIcoпteпtItipoiogiya-korporativпykh-kuitur-ch-khaпdi-i-osobeппosti-kadrovoi-poiitikidiya.
Бриндіна О. А. Оцінка стратегічного набору управління корпоративною культурою підприємства [Електронний ресурс] /
О. А. Бриндіна. - Режим доступу: www.пbuv.gov.ua.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.