ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ

Юлія Гайдай

Анотація


Обґрунтовано пріоритетну роль органі­заційної культури у побудові конкурентних переваг підприємства. Розглянуто особ­ливості формування життєвого циклу організаційної культури підприємств тор­гівлі у взаємозв’язку зі стадіями життєвого циклу підприємства. Сформовано підхід до оцінювання сильних та слабких сторін орга­нізаційної культури підприємств торгівлі.


Ключові слова


організаційна культура; стадія життєвого циклу; елементи організаційної культури; сильні та слабкі сторони організаційної культури.

Повний текст:

XML

Посилання


Адизес И. Управление жизненным циклом корпорации / И. Адизес. - СПб. і Питер, 2007. - 384 с.

Спивак В. Корпоративная культура / В. Спивак. - Питер: Нева, 2001. - 352 c.

Хэнди Ч. Типы организационных культур [Электронный ресурс] / Ч. Хэнди. - Режим доступа: http//corpcuiture.ruIcoпteпtItipoiogiya-korporativпykh-kuitur-ch-khaпdi-i-osobeппosti-kadrovoi-poiitikidiya.

Бриндіна О. А. Оцінка стратегічного набору управління корпоративною культурою підприємства [Електронний ресурс] /

О. А. Бриндіна. - Режим до­ступу: www.пbuv.gov.ua.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.