ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Анотація
Розроблено інноваційну системну модель єдиного туристично-екскурсійного центру в регіоні. Запропоновано схему аналізу впливу факторів зовнішнього середовища на його діяльність.
Ключові слова
Повний текст:
XMLПосилання
Виханский О. С. Стратегическое управление: учеб. / О. С. Виханский. - [2-е изд., перераб. и доп.]. - М.: Гардарика, 2002. - 296 с.
Ополченов И. И. Инновационные технологии повышения качества в сфере производства турстских услуг: моногр. / И. И. Ополченов. - М.: Финансы и статистика, 2007. - 154 с.
Anderson N. Empirical Direction in Design and Analysis / N. Anderson, N. Mahwar. - London: L. Erlbaum, 2001. - 862 p.
Гэнтаржевська Л. І. Ринок туристичних послуг в Україні і навч. посіб. / Л. І. Гэнтаржевська. - Донецьк: Сх. вид. дім, 2008. - 180 с.
Бойко М. Г. Впровадження інформаційних технологій у діяльність туристичних підприємств / М. Г. Бойко // Формування стратегії сталого розвитку туризму і курортів в Україні. - К., 2007. - С. 20-27.
Побоченко Л. М. Міжнародний туризм в Україні / Л. М. Побоченко // Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право). - 2007. - Вип. 2. - С. 167-171.
Бандура О. В. Сущность интегрированных маркетинговых коммуникаций и эффективность их применения в современных условиях / О. В. Бандура // Технический прогресс и эффективность производства. - 2005. - № 25. - С. 25-28.
Скрипко Т. О. Туристичний продукт як об’єкт управління / Т. О. Скрипко, О. О. Ланда 11 Збірник науково-технічних праць. - Львів і ЛНТУ, 2007. - С. 289-292.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.