ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Ірина Млинко

Анотація


Систематизовано концептуальні підходи до розуміння холістичного, когнітивного та системно-рефлексивного маркетингу. Розглянуто рівні прийняття маркетинго­вих рішень та зміну пріоритетних завдань маркетингових служб з початку світової фінансової кризи.


Ключові слова


концепція маркетингу; маркетингові рішення; пріоритетні завдання; стратегічний маркетинг; операційний маркетинг.

Повний текст:

XML

Посилання


Котлер Ф. 300 ключевых воапросов маркетинга: отвечает Филипп Котлер [Текст ] / Филипп Котлер; пер. с англ. - М.: ЗАО «Олімп-Бизнес», 2006. - 224 с.

Фирсанова О. В. К вопросу о философско-методологическом основании тео­рии когнитивного маркетинга / О. В. Фирсанова //Управление общественными и экономическими системами. - 2007. - № 2. - С. 45.

Юлдашева О. У. Когнитивный маркетинг: основные положения и термино­логический аппарат / О. У. Юлдашева // Маркетинг. - 2006. - № 1-2. - С. 34-­43.

Длігач А. О. Стратегічне маркетингове управління: моногр. / А. О. Длігач. - К.: Алерта, 2012. - 272 с.

Ламбен Ж. -Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. 2-е изд. І Ж. -Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг; пер. с англ. под ред. В. Б. Кочанова. - СПб.: Питер, 2010. - 720 с.

Амблер Т. Практический маркетинг: Марочный капитал, маркетинговые войны, позиционирование, парадоксы дзен-буддизма / Тим Амблер; пер. с англ. под общ. ред. Ю. Н. Каптуревского. - СПб.: Изд-во «Питер», 1999. - 400 с.

Международная маркетинговая группа Бизнес-консалтинг - маркетинговые исследования [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.marketing-ua.com.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.