ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Анотація
Систематизовано концептуальні підходи до розуміння холістичного, когнітивного та системно-рефлексивного маркетингу. Розглянуто рівні прийняття маркетингових рішень та зміну пріоритетних завдань маркетингових служб з початку світової фінансової кризи.
Ключові слова
Повний текст:
XMLПосилання
Котлер Ф. 300 ключевых воапросов маркетинга: отвечает Филипп Котлер [Текст ] / Филипп Котлер; пер. с англ. - М.: ЗАО «Олімп-Бизнес», 2006. - 224 с.
Фирсанова О. В. К вопросу о философско-методологическом основании теории когнитивного маркетинга / О. В. Фирсанова //Управление общественными и экономическими системами. - 2007. - № 2. - С. 45.
Юлдашева О. У. Когнитивный маркетинг: основные положения и терминологический аппарат / О. У. Юлдашева // Маркетинг. - 2006. - № 1-2. - С. 34-43.
Длігач А. О. Стратегічне маркетингове управління: моногр. / А. О. Длігач. - К.: Алерта, 2012. - 272 с.
Ламбен Ж. -Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. 2-е изд. І Ж. -Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг; пер. с англ. под ред. В. Б. Кочанова. - СПб.: Питер, 2010. - 720 с.
Амблер Т. Практический маркетинг: Марочный капитал, маркетинговые войны, позиционирование, парадоксы дзен-буддизма / Тим Амблер; пер. с англ. под общ. ред. Ю. Н. Каптуревского. - СПб.: Изд-во «Питер», 1999. - 400 с.
Международная маркетинговая группа Бизнес-консалтинг - маркетинговые исследования [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.marketing-ua.com.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.