ІННОВАЦІЙНІ СИСТЕМИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОСТІ У СФЕРІ ПОСЛУГ

Вікторія Хмурова, Інна Юрчик

Анотація


Доведено необхідність перебудови діяльності підприємств у напрямі орієн­тації на запити і потреби клієнта. Показано, що клієнтоорієнтованість забезпечує учасникам ринку стійку конку­рентну позицію. Розглянуто перспективи використання клієнтоорієнтованих під­ходів в управлінській практиці.


Ключові слова


клієнт; клієнтоорієнтованість; клієнтоорієнтована система; бізнес-процес; конкурентна перевага; сфера послуг.

Повний текст:

XML

Посилання


Ньюэлл Ф. Почему не работают системы управления отношениями с клиентами (CRM) / Фредерик Ньюэлл; пер. с англ. А. Стативка. - М.: ООО «Издательство «Добрая книга», 2004. - 368 с.

Шминке Д. 47 Принципов Древних Самураев или Кодекс Руководителя і пер. с англ. / Д. Шминке. - М.: РИПОЛ КЛАССИК, 2003. - 159 с.

Новиков А. Что такое клиентоориентированность [Електронний ресурс] / A. Новиков. - Режим доступу: http//blog.micromarketing.ru/marketing/what-is- clienting/.

Артемьев Валерий. Что такое Business Intelligence? [Электронный ресурс] / Валерий Артемьев // Открытые системы. - 2003. - № 4. - Режим доступа: http//www.osp.ru/os/2003/04/1д2900/.

Liautaud B. e-Business Intelligence.' Turning Information into Knoledge into Profit / B. Liautaud, M. Hammond. - McGraw-Hill, 2001.

Оноприйчук В. В. Організація бухгалтерського обліку [Електронний ресурс] / B. В. Оноприйчук. - Режим доступу: http//lubook.net/book_499.html.

CSRP - CTAHДAPT(CUSTOMER SYNCHRONIZED RESOURCE PLANNING) И СИСТЕМА [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http//www.itstan.ru/it-i-is/csrp-standartcustomer-synchronizedresource-planning-i-sistema.html. д. Enhancing Service Experience Through Understanding Employee Experience Management [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http.//www.thefreelibrary.com/Enhancing+Service+Experience+Through+Understanding+ Employee...- a01073931вБд.

Abhari Kaveh. Employee Experience Management [Електронний ресурс] / Kaveh Abhari. - Режим доступу: http.//www.customerthink.com/blog/employee_experience_managemnt.

Harris P. We the peopleі The importance of employees in the process of building customer experience / P. Harris // Brand Management. - 2007. - № 15 (2).

Shaw R. Measuring and Valuing Customer Relationships / Robert Shaw. - Business Intelligence, 2010.

Rouse M. DEFINITION OF customer intelligence (CI) [Електронний ресурс] / Margaret Rouse. - Режим доступу: http.//searchbusinessanalytics. techtarget. com/ definition/ customer-intelligence-CI.

Шовкопляс С. Как повысить конкурентоспособность при помощи CRM / C. Шовкопляс // Office. - 2005. - № 3-4. - С. 12-18.

Joachim David. CRM tools improve access, usability (cover story) / Joachim David // B to B д7. - 2002, no. 3.

Кадыков М. Битва за клиента: «Фронт» и «Тыл» / М. Кадыков // Отдел Маркетинга. - 200в. - № 10. - С. 32-33.

Richard D. Hanks Are you ready for enterprise feeback management? [Електронный ресурс] / D. Richard - Режим доступу: http.l/www.mshare.net/measurement/are_you_ready_for_ enterprise_feedback_management.php.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.