УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ
Анотація
В статті розглянуто місце маркетингу в освітній діяльності, складові маркетингу та використання їх у процесі управління навчальним закладом, проаналізовано особливості маркетингового підходу в управлінні вищою освітою, а також розроблено рекомендації щодо формування комплексу маркетингу у вищих навчальних закладах.
Ключові слова
Повний текст:
XMLПосилання
Гурч Л. М. Структурні зміни на ринку праці і маркетингова орієнтація ринку освіти в контексті інтеграції України з Європейським Союзом / Л. М. Гурч // Проблеми Європейської та Євроатлантичної інтеграції України: освітній вимір: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 10-12 черв. 2004 р. - Полтава, 2004.
Сайт бізнес-освіти MBA Strategy [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.mbastrategy.com.ua.
Сайт Міністерства освіти і науки України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http: 11 www. mon. gov. ua.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.