УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ

Ніна Трішкіна

Анотація


В статті розглянуто місце маркетингу в освітній діяльності, складові маркетингу та використання їх у процесі управління навчальним закладом, проаналізовано особливості маркетингового підходу в управлінні вищою освітою, а також розроблено рекомендації щодо формування комплексу маркетингу у вищих навчальних закладах.


Ключові слова


освіта; вищий навчальний заклад; маркетинг; складові маркетингу; комплекс маркетингу; маркетингова стратегія; товарна політика; політика ціноутворення; комунікаційна політика; управління.

Повний текст:

XML

Посилання


Гурч Л. М. Структурні зміни на ринку праці і маркетингова орієнтація ринку освіти в контексті інтеграції України з Європейським Союзом / Л. М. Гурч // Проблеми Європейської та Євроатлантичної інтеграції України: освітній вимір: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 10-12 черв. 2004 р. - Полтава, 2004.

Сайт бізнес-освіти MBA Strategy [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.mbastrategy.com.ua.

Сайт Міністерства освіти і науки України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http: 11 www. mon. gov. ua.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.