ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА НИЗЬКОКОНКУРЕНТНИХ РИНКАХ

Марія Фігурка

Анотація


Проаналізовано доцільність використання маркетингової концептів умовах низькокон- курентного ринку, зокрема впровадження маркетингових інструментів у межах існую­чого механізму державного регулювання господарської діяльності природних моно­полій у контексті реалізації державних пріоритетів щодо розвитку соціально орієнтованої економіки в Україні.


Ключові слова


державне регулювання; маркетингові інструменти; природна монополія; низькоконкурентний ринок; інституціональна ринкова інфраструктура.

Повний текст:

XML

Посилання


Закон України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. (із змінами і доповненнями) [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.

Архангельський Ю. Чи є шкода від монополії? / Ю. Архангельський // Економіка України. - 2006. - № 11. - С. 62-69.

Борисенко 3. М. Конкурентна політика держави як фактор розвитку економіки України: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. екон. наук: спец. 08.01.01 «Економічна теорія» /3. М. Борисенко. - К., 2004. - 36 с.

Кривуцький В. В. Державне регулювання діяльності природних монополій: дис. кандидата екон. наук: 08.02.03 / Володимир Васильович Кривуцький. - Львів, 2005. - 185 с.

Тачи Н. Лидеры реорганизации. Из опыта американских корпораций / Н. Тани, М. Деванна=. - М.: Экономика, 1990. - 204 с.

Lea R. Shock over reserves wipes billions off Shell / R. Lea // Bussines. - 2004. - Jan. 9. - P. 41.

Костусєв О. Конкурентне середовище в Україні: стан і тенденції розвитку / О. Костусєв, М. Пугачова // Конкуренція. - 2007. - № 4 (27). - С. 19-25.

Тєлєтов О. С. Особливості організації системи маркетингових комунікацій підприємств-виробників промислової продукції / О. С . Тєлєтов // Механізм регулювання економіки. - 2008. - № 2. - С. 130-140.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.