ВПРОВАДЖЕННЯ ЛОГІСТИЧНИХ ІННОВАЦІЙ В УПРАВЛІННЯ ПАРТНЕРСЬКИМИ СТОСУНКАМИ У ЛАНЦЮГАХ СТВОРЕННЯ ПРОДУКТУ
Анотація
Розглянуто передумови впровадження інноваційних логістичних концепцій управління ланцюговими ринковими процесами. Обґрунтовано доцільність стратегічного партнерства для компаній-виробників та роздрібних підприємств для оптимізації логіс- тичних витрат та забезпечення ефективності логістичних процесів підприємства.
Ключові слова
Повний текст:
XMLПосилання
Сивак Р Б. Управління ланцюгами створення цінності продукту: логістичний підхід: дис. кандидата екон. наук: 08.00.04 / Сивак Роман Богданович. - Тернопіль, 2008. - 187 с.
Хемел Г. Стратегическая гибкость / Г. Хемел, К. К. Прахалад, Г. Томас, Д. О’Нил. - СПб. : Питер, 2005. - 384 с.
Григорак М. Ю. Рынок транспортно-логистических услуг в Украине и тенденции его развития / М. Ю. Григорак, В. В. Коцюба // Транспорт і логістика. - 2006. - № 8. - С. 2-5.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.